English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ŞƏXSİ METODİK VƏSAİTLƏRİM

" İQTİSADİ   OXU STRATEGİYALARI " - İŞ ÜSULU

Image result for kitabMüasir  dövr  təhsil  prosesinin  nəinki  fəal  təlim  metodları əsasında  təşkil  etmək , ən  müasir çağırışlara  cavab  verən  forma  və  üsullarla  təhsilalanlara  gələcək  həyatda  lazım  olacaq  həyati vərdişləri  dərs  prosesində onlara  aşılamağı  tələb  edir. 
Nəzərə  alsaq  ki ,  müasir  dünyada  baş  verən   ixtiyari  dəyişikliklərin  kökündə   iqtisadi  dəyişikliklər  dayanır,   orta  məktəb   dövründən  uşaq  və  yeniyetmələrə  pul,  gəlir,  xərc,  məsrəf,   qənaət,  ailə  büdcəsi,  dövlətimizin  gəlirləri.  milli sərvətlərimiz,  təbii  resurslardan  düzgün  istifadə  və   təkrar  istehsal  prosesi  və s.  bu kimi anlayışların   praktik  işlər  üzərində  öyrədilməsi   çox   böyük  önəm  kəsb  edir.
 İqtisadiyyat  və maliyyə  ilə  bağlı  dərs  mövzuları   adətən  təhsilalanlrın  ailədə ,  qonşuluqda.  dükanda,  nəqliyyatda  rastlaşdıqları  və  bəzən də  iştirakçıları  olduqları səhnələrdir.Bu  baxımdan  sizə dərslərinizdə  istifadə etməniz  üçün  çox  əlverişli olan,  metodik  baxımdan  təhsilalanlarda  bir çox  vərdişlərin aşılanmasına   xidmət  edən "Oxu  Strategiyaları " üsulundan  istifadə  etmənizi  israrla  tövsiyyə  edirəm.      DAVAMINI  BURADAN  OXU  

XƏZİNƏ AXTARIŞINDA - ÖYRƏDİCİ  OYUN

Image result for uşaq və pulOyunun təşkili :
1. Müəllim  əvvəlcədən  sinif  otağının  müxtəlif  yerlərində  5, 10, 20 qəpik  olmaqla şagird  sayı
 qədər qəpiklər  gizlədir ( skoç  vasitəsilə  parta  və stul altlarına  da bərkidilə  bilər).
2. Oyun  dərsin istənilən  mərhələsində  aparıla  bilər.
3. Oyunun  gedişini  müəllim  başlayır:

- Uşaqlar,  sinif  otağında  xəzinə  gizlətmişəm.yerlərinizdən  qalxın  və axtarın.
4. Axtarış  prosesi  müəllim tərəfindən  müşahidə  olunur  və  müəlllim  şagirdlərin  müxtəlif
davranışlarından  qeydlər  edə bilər.
5.Şagirdlər  qəpikləri  tapdıqca  müxtəlif  təsüratlarla  yerlərinə  əyləşirlər.
6.Müəllim şagirdlərdən  soruşur:
-Xəzinə  axtaran  zaman  nə  hisslər keçirdiniz ,nələr  etdiniz?  DAVAMINI BURADAN OXU 

QƏNAƏT  ANLAYIŞI -  FİKİR  MÜBADİLƏSİ

Image result for manat Sinif yoldaşları söhbət edirlər.
Dərs əlaçısı Nihad  deyir:
- Atamın mənə verdiyi cib xərcliyindən qənaət edərək 2 manat 60 qəpik pul toplamışam.İstəyirəm Fizika müəllimimiz Aliyə müəllimin tapşırdığı ," Mütailə mədəniyyəti və oxuya motivasiya " layihəsi çərçivəsində mütailə  edərək müzakirə edəcəyimiz Jül Vernin " Aya səyahət " kitabını alım.
Fərahim cəld fikir bildirir : 
-Düşünürəm ki, müasir dövrdə kitab almağa heç ehtiyac yoxdur.İnternetdən istədiyin kitabın e-nüsxəsini yükləyib oxuya bilərsən.
-Mən kompüterdən çox istifadə etməyi düzgün saymıram , gözlər üçün də ziyanlıdır.Kitabın isə xüsusi bir ziyanı yoxdur.
Söhbətə diqqətlə qulaq asan Qəndab nəhayət ki ,dillənir :
-Mənə elə gəlir ki .məktəb kitabxanaları ,uşaq kitabxanalrı məhz elə bunun üçündür.Qənaət etdiyin pulu bir dəfə oxuyacağın kitaba xərcləməyin əsl israfolar. Mən kitabı oxucusu olduğum uşaq kitabxanasından götürəcəm.



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...