" İQTİSADİ OXU STRATEGİYALARI " - İŞ ÜSULU
Müasir dövr təhsil prosesinin nəinki fəal təlim metodları əsasında təşkil etmək , ən müasir çağırışlara cavab verən forma və üsullarla təhsilalanlara gələcək həyatda lazım olacaq həyati vərdişləri dərs prosesində onlara aşılamağı tələb edir.
Nəzərə alsaq ki , müasir dünyada baş verən ixtiyari dəyişikliklərin kökündə iqtisadi dəyişikliklər dayanır, orta məktəb dövründən uşaq və yeniyetmələrə pul, gəlir, xərc, məsrəf, qənaət, ailə büdcəsi, dövlətimizin gəlirləri. milli sərvətlərimiz, təbii resurslardan düzgün istifadə və təkrar istehsal prosesi və s. bu kimi anlayışların praktik işlər üzərində öyrədilməsi çox böyük önəm kəsb edir.
İqtisadiyyat və maliyyə ilə bağlı dərs mövzuları adətən təhsilalanlrın ailədə , qonşuluqda. dükanda, nəqliyyatda rastlaşdıqları və bəzən də iştirakçıları olduqları səhnələrdir.Bu baxımdan sizə dərslərinizdə istifadə etməniz üçün çox əlverişli olan, metodik baxımdan təhsilalanlarda bir çox vərdişlərin aşılanmasına xidmət edən "Oxu Strategiyaları " üsulundan istifadə etmənizi israrla tövsiyyə edirəm. DAVAMINI BURADAN OXU
Nəzərə alsaq ki , müasir dünyada baş verən ixtiyari dəyişikliklərin kökündə iqtisadi dəyişikliklər dayanır, orta məktəb dövründən uşaq və yeniyetmələrə pul, gəlir, xərc, məsrəf, qənaət, ailə büdcəsi, dövlətimizin gəlirləri. milli sərvətlərimiz, təbii resurslardan düzgün istifadə və təkrar istehsal prosesi və s. bu kimi anlayışların praktik işlər üzərində öyrədilməsi çox böyük önəm kəsb edir.
İqtisadiyyat və maliyyə ilə bağlı dərs mövzuları adətən təhsilalanlrın ailədə , qonşuluqda. dükanda, nəqliyyatda rastlaşdıqları və bəzən də iştirakçıları olduqları səhnələrdir.Bu baxımdan sizə dərslərinizdə istifadə etməniz üçün çox əlverişli olan, metodik baxımdan təhsilalanlarda bir çox vərdişlərin aşılanmasına xidmət edən "Oxu Strategiyaları " üsulundan istifadə etmənizi israrla tövsiyyə edirəm. DAVAMINI BURADAN OXU
XƏZİNƏ AXTARIŞINDA - ÖYRƏDİCİ OYUN
Oyunun təşkili :
1. Müəllim əvvəlcədən sinif otağının müxtəlif yerlərində 5, 10, 20 qəpik olmaqla şagird sayı
qədər qəpiklər gizlədir ( skoç vasitəsilə parta və stul altlarına da bərkidilə bilər).
2. Oyun dərsin istənilən mərhələsində aparıla bilər.
3. Oyunun gedişini müəllim başlayır:
- Uşaqlar, sinif otağında xəzinə gizlətmişəm.yerlərinizdən qalxın və axtarın.
4. Axtarış prosesi müəllim tərəfindən müşahidə olunur və müəlllim şagirdlərin müxtəlif
davranışlarından qeydlər edə bilər.
5.Şagirdlər qəpikləri tapdıqca müxtəlif təsüratlarla yerlərinə əyləşirlər.
6.Müəllim şagirdlərdən soruşur:
-Xəzinə axtaran zaman nə hisslər keçirdiniz ,nələr etdiniz? DAVAMINI BURADAN OXU
1. Müəllim əvvəlcədən sinif otağının müxtəlif yerlərində 5, 10, 20 qəpik olmaqla şagird sayı
qədər qəpiklər gizlədir ( skoç vasitəsilə parta və stul altlarına da bərkidilə bilər).
2. Oyun dərsin istənilən mərhələsində aparıla bilər.
3. Oyunun gedişini müəllim başlayır:
- Uşaqlar, sinif otağında xəzinə gizlətmişəm.yerlərinizdən qalxın və axtarın.
4. Axtarış prosesi müəllim tərəfindən müşahidə olunur və müəlllim şagirdlərin müxtəlif
davranışlarından qeydlər edə bilər.
5.Şagirdlər qəpikləri tapdıqca müxtəlif təsüratlarla yerlərinə əyləşirlər.
6.Müəllim şagirdlərdən soruşur:
-Xəzinə axtaran zaman nə hisslər keçirdiniz ,nələr etdiniz? DAVAMINI BURADAN OXU
QƏNAƏT ANLAYIŞI - FİKİR MÜBADİLƏSİ
Sinif yoldaşları söhbət edirlər.
Dərs əlaçısı Nihad deyir:
- Atamın mənə verdiyi cib xərcliyindən qənaət edərək 2 manat 60 qəpik pul toplamışam.İstəyirəm Fizika müəllimimiz Aliyə müəllimin tapşırdığı ," Mütailə mədəniyyəti və oxuya motivasiya " layihəsi çərçivəsində mütailə edərək müzakirə edəcəyimiz Jül Vernin " Aya səyahət " kitabını alım.
Fərahim cəld fikir bildirir :
-Düşünürəm ki, müasir dövrdə kitab almağa heç ehtiyac yoxdur.İnternetdən istədiyin kitabın e-nüsxəsini yükləyib oxuya bilərsən.
-Mən kompüterdən çox istifadə etməyi düzgün saymıram , gözlər üçün də ziyanlıdır.Kitabın isə xüsusi bir ziyanı yoxdur.
Söhbətə diqqətlə qulaq asan Qəndab nəhayət ki ,dillənir :
-Mənə elə gəlir ki .məktəb kitabxanaları ,uşaq kitabxanalrı məhz elə bunun üçündür.Qənaət etdiyin pulu bir dəfə oxuyacağın kitaba xərcləməyin əsl israfolar. Mən kitabı oxucusu olduğum uşaq kitabxanasından götürəcəm.
Комментариев нет:
Отправить комментарий